Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.dressadvice.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Podatki o podjetju

DRESS ADVICE, SPLETNA PRODAJA, JANEJ ŽETKO S.P.
Križ 73
6210 Sežana

IBAN: SI56 1010 0006 0283 846
Matična številka: 7266383000

S spletno trgovino www.dressadvice.si (v nadaljevanju »Dressadvice.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Dress Advice, spletna prodaja, Janej Žetko s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Dressadvice.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Dressadvice.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudba artiklov

Artikli na Dressadvice.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@dressadvice.si. Če artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

Cene

Vse cene so izražene v EUR. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov po vsej Sloveniji znaša 3,50 €. Brezplačna dostava je pri nakupu nad 35 €.

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,01 €.

Trajanja dostave – 1 do 2 dneva

Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.

  • če je plačilo po povzetju se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
  • če je plačilo oz. nakazilo na tekoči račun podjetja se naročeno blago odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Razen, če nam pošljete potrdilo o plačilu na info@dressadvice.si, se naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.
  • Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Možnosti plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • plačilo s kartico (bremenitev denarja na kartici bo šele po poslanem naročilu. 24-mesečna garancija),
  • nakazilo preko spletne banke,
  • preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti).

Opozorilo: Pomembno je, da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek, ki ste ga registrirali na naši spletni strani, da bomo lahko hitreje odpremili blago.

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 1010 0006 0283 846

BANKA: INTESA SANPAOLO BANK

Naziv: DRESS ADVICE, SPLETNA PRODAJA, JANEJ ŽETKO S.P., Križ 73, 6210 Sežana

Namen plačila: navedite svoje ime in priimek

Referenca: SI00

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko prejme potrditev naročila na vpisan elektronski naslov. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.dressadvice.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

Oddaja naročila

Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodaš s klikom na gumbek “Dodaj v košarico”.

Ob tem se v desnem delu spletne strani odpre košarica, v kateri imaš dve možnosti “Prikaži košarico” ali “Na blagajno”. Ob kliku na “Prikaži košarico” lahko košarico po želji urejaš in dodajaš ter iz nje nakup končaš na gumbu “Nadaljuj na nakup”. Klik na “Na blagajno” te pripelje na Podrobnosti o naročilu, kjer boš videla celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku je potrebno izpolniti še podatke o kupcu in vnesti naslov, kamor pošljemo naročeno blago. V tej isti sekciji izbereš želeni način plačila. Hkrati lahko v tem koraku vpišeš tudi promocijsko kodo in/ali kodo za darilni bon. K skupnemu znesku bo prištet tudi ustrezni strošek poštnine. Tukaj imaš na voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpišeš morebitne opombe, pohvale, kritike ali dodatna navodila ob nakupu. Nato nadaljuješ s klikom na gumb “Zaključi nakup”. S tem se strinjaš s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.

Popravek napak pred oddajo naročila

Si se zmotila pri zlaganju produktov v košarico ali izbiri načina plačila? Brez skrbi! V vsakem trenutku imaš možnost urejanja in popravljanja napak pred oddajo svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigiraš s pomočjo zgornjega navigacijskega menija.

Ob kliku na povezavo “Košarica” se boš vrnila na začetek košarice. Tam lahko po želji odstraniš izdelke s klikom na križec levo ob produktu.

Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kadarkoli vrneš v spletno trgovino s klikom na povezavo “Nadaljuj z nakupovanjem”.

S klikom na “Podrobnosti o naročilu” v glavnem navigacijskem meniju košarice, boš spet na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Tukaj lahko poljubno spremeniš svoje podatke.

Če imaš kakršnakoli vprašanja ali potrebuješ pomoč, smo vedno tukaj zate. Tako v živo preko spletnega klepeta (desno spodaj) kot preko e-pošte na info@dressadvice.si ali na telefonsko številko 041-961-484.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@dressadvice.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Dress Advice, Janej Žetko s.p., Križ 73, 6210 Sežana.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@dressadvice.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek (cena artikla). Poštnina je strošek, ki nam ga pošta takoj obračuna in se zato le ta ne vrača. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. Kupnina je vrnjena v znesku oz. ceni artikla. Poštnina je strošek, ki nam ga pošta takoj obračuna in se zato le ta ne vrača.

Promocijske kode

Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “promocijska koda” in potrdi s klikom na gumb “Potrdi”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Stvarna napaka

Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.  Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Dressadvice.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Dressadvice.si in logotip sta v lasti podjetja Janej Žetko s.p.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dressadvice.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Obveščanje in E-novičke

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

1